Geadresseerd

Wie denkt dat sinds de opkomst van online media kranten en magazines verleden tijd zijn, heeft het mis. De geschreven pers is nog steeds één van de populairste media. Tijdens het kiezen van een advertentiekanaal mag dit medium dus zeker niet over het hoofd gezien worden.

Enkele voordelen van adverteren in kranten en magazines

Kranten en magazines zijn conversatiestarters en zetten lezers sneller aan tot mond-tot-mondreclame. Deze media hebben een hoge leesintensiteit en zijn minder gevoelig voor mogelijke afleiding. Jouw advertentie wordt dus sneller en met meer aandacht gelezen.

In tegenstelling tot andere media zijn kranten en magazines ook niet tijdsgebonden. Met andere woorden: een advertentie verdwijnt niet na enkele minuten of na het wegklikken ervan. In kranten en magazines kan men lezers eenvoudig doorverwijzen naar een website of andere online kanalen. Dit kan aan de hand van een QR-code of de naam van jouw website. Kranten zijn bovendien een traditioneel medium dat zeer voorspelbaar is. 

Overzicht Magazines

Communiekrant

communie

De Communiekrant en de Communiespecial richten zich in het bijzonder op de meer dan 130.000 Vlaamse gezinnen die jaarlijks een communie- of lentefeest te vieren hebben. Dit platform biedt in de eerste plaats aandacht aan de nieuwste trends op het vlak van communie- en feestkledij, schoenen en geschenken en verschaft daarover de nodige praktische verkoopsinformatie. De Communiekrant verschijnt telkens in het begin van het jaar en...

Meer info

Libelle Mama

Libelle Mama is een stijlvol eigentijds magazine, boordevol leuke tips en trics voor jonge en aanstaande moeders. Alle nodige informatie over zwanger worden, zwanger zijn en de verzorging van de baby komen uitgebreid aan bod in dit hippe tijdschrift. Daarnaast worden ook herkenbare verhalen van lezers en lezeressen in de kijker gezet. Dit alles wordt geplaatst in een mooie en smaakvolle vormgeving. Plaats uw producten en services in de kijker in...

Meer info