Win 1.000 euro reclamebudget

bpost organiseert marketingwedstrijd

Het nieuwe jaar starten met een extra reclamebudget van 1.000 euro? Dat kan misschien dankzij bpost. Om hun marketingdiensten te promoten organiseert bpost momenteel een wedstrijd, waarmee je 1.000 euro reclamebudget kan winnen, om te besteden aan één van hun diensten.

Brievenbusmarketing

Ook al leven we in het digitale tijdperk, toch is het effect van communicatie op papier niet te onderschatten. Een uitnodigende postkaart, een geadresseerde mailing of een algemene folderbedeling zal zijn effect niet missen. Volgens een onderzoek van TNS Media opent 91% van de mensen dagelijks hun brievenbus, 87% leest commerciële boodschappen en 23% onderneemt daadwerkelijk actie.

Bij een campagne die op een doordachte manier wordt opgezet,  weegt de kostprijs van het drukwerk en de verzending niet op tegen het bereikte resultaat. Om die reden implementeren we deze kanalen bij Mediaplanners regelmatig in onze marketingcampagnes.

Wedstrijd: win 1.000 euro

Deelnemen aan de wedstrijd van bpost is eenvoudig. Na het invullen van je contactgegevens doorloop je enkele stappen waarbij je je doelstellingen, doelgroep en regio selecteert. Bij de laatste vraag kom je wel best origineel uit de hoek, hier moet je een reden geven waarom jij nu precies de 1.000 euro in de wacht zou willen slepen.

Ben je klaar om kans te maken op 1.000 euro aan reclamebudget ? Wacht dan niet te lang, de wedstrijd loopt nog tot 23 december 2016!

Ik doe mee >

Meer info

Wens je meer informatie over de mogelijkheden van een gerichte mailing per post of een campagne met een losse folderbedeling in de brievenbus? Dan helpen wij jou graag verder. Mediaplanners is partner van bpost en organiseert jouw postcampagnes van a tot z. Contacteer ons op info@mediaplanners.be of 014 960 603.